torsdag 17. mai 2012

Sysaker i nydelig mappe.

Tenk å få en så fantastisk fin gave! En personlig sydd symappe med nødvendig syutstyr inni. Min gode, flinke nabo gav meg denne i 50 årsgave i tillegg til flere flotte ting. Hun vet jeg er glad i engler, og derfor en engel på. I tillegg er jeg glad i lilla, og til og med navnet mitt var brodert på.

 Når man begynner å bla i denne symappa er der en lomme for et morsomt målband. Lomma er sydd av filt og blonder.
 Midt i mappa er der applikert på fire hjerter hvor nåler i ulike størrelser er plassert, binders knappenåler og sikkerhetsnåler.
 I den siste lomma ligger en sprettekniv. Her kan jeg fylle på med det jeg måtte ønske, saks, tråd ol.
UTROLIG GLAD FOR DENNE. DEN SKAL LIGGE I STRIKKEVESKA MI SOM JEG DRAR MED MEG HVER DAG OVERALT. TUSEN TAKK EDNY. (egen blogg ednysinepusslerier)

5 kommentarer:

  1. Bra at du likte den, Bente;) Tenkte det kunne være greitt å ha litt kjekt-å-ha-ting samlet. Man vet jo aldri hva man trenger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er sant. I treng litt av hvert i alle vesker hele tiden, i bilen osv..

      Slett
  2. Syntes jeg kjente igjen denne mappa - og det stemte! Kjekt å ha ei mappe til det aller nødvendigste, og Edny er jo superkreativ:) Har kikka rundt i bloggen din, mye fint du lager! Ha en fin kveld ute på øya. Hilsen fra Molde:)

    SvarSlett
  3. Ps: babyluene kan selvfølgekig brukes på jenter også, i alle fall har jeg gjort det på mine jenter:-)

    SvarSlett